Bestellen en bezorgen

<a href=Business card photo created by ijeab - www.freepik.com">

bestellen en bezorgen
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij beleveren via uitsluitend zakelijke klanten met wie zij een overeenkomst heeft afgesloten. Lees verder onder het kopje klant worden onder welke voorwaarden u klant bij ons kunt worden.
Stierman De Leeuw accepteert de volgende bestelmethodes: - Webshop orders; hiervoor heeft u een account nodig. Lees hier hoe u dit aan kunt vragen. - Orders via een email bericht naar info@stiermandeleeuw.nl - Telefonische orders via +31(0)575-599999
Dat hangt ervan af hoeveel tijd er tussen het moment van het plaatsen van de order en het wijzigen of annuleren zit. Als de bestelling nog niet is doorgegeven aan ons logistieke centrum kan deze nog gewijzigd worden. Neem in dit geval altijd contact met ons op via info@stiermandeleeuw.nl of +31 (0)575-5999999.
Ja, dat is zeker mogelijk. In uw account ziet u een knop “mijn bestellingen”. Hier treft u uw bestelgeschiedenis. Vanuit deze bestelgeschiedenis kunt u een order opnieuw bestellen. In uw winkelwagen heeft u vervolgens de optie om artikelen te verwijderen, aan te passen in aantal of nog iets aan uw bestelling toe te voegen.
Ja, dat is zeker mogelijk. Onder uw account ziet u de optie “snelbestellen”. Op deze pagina kunt u een voorbeeld bestand downloaden waarin u ziet welke velden u moet invullen om een bestand up te loaden. Wanneer u dit bestand in Excel of een ander spreadsheet programma maakt, kunt u dit eenvoudig opslaan als CSV bestand. Ook is het mogelijk om handmatig Stierman De Leeuw artikelnummers in te vullen op deze snelbestellijst. Let wel, het snelbestelformulier werkt uitsluitend met Stierman De Leeuw artikelcodes en geen andere producttyperingen of omschrijvingen.